نکته بهداشتی: ناهار سالم برای کودک

نکته بهداشتی: ناهار سالم برای کودک


نکته بهداشتی: ناهار سالم برای کودک

زندگی > سلامت – همشهری آنلاین:
کودکان برای سالم ماندن، تمرکز در مدرسه و انجام بازی‌های ورزشی به ناهارهای مغذی نیاز دارند.

برای تهیه ناهار سالمی در مدرسه برای کودک به این نکات توجه کنید:

– وعده‌های غذایی برای تمام طول هفته را تعیین و برنامه‌ریزی کنید. جعبه ناهار کودک را باغذاهایی پر کنید که باعث رشد سالم و حفظ وزن طبیعی او شوند.

– کودکتان را ترغیب کنید تا در بسته‌بندی غذا به شما کمک کند. این کار به آموختن عادات همیشگی برای تهیه وعده‌های غذایی سالم و متعادل کمک می‌کند.

– بر چهار گروه غذایی اساسی متمرکز شوید: میوه‌ها و سبزی‌ها، غلات کامل، لبنیات و پروتئین‌ها.

– از وب‌سایت‌های مربوط به غذاهای سالم الهام بگیرید.

– اطمینان حاصل کنید که اندازه وعده غذایی برای کودک مناسب است.

– برچسب‌های غذایی را بخوانید تا بتوانید سالم‌ترین گزینه‌ها را انتخاب کنید.

منبع: همشهری آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *