موزیک دلن تمایل کیانو ریوز به ایفای نقش دوباره در فیلم کنستانتین - موزیک دلن

کیانو ریوز در گفت‌وگو با مجله Esquire از تمایل خود برای بازگشت به جهان فراطبیعی فیلم Constantine گفت.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که کیانو ریوز تمایل دارد تا دوباره برای ایفای نقش در فیلم Constantine بازگردد. ستاره‌ی سری فیلم John Wick (جان ویک) کارنامه‌ی درخشانی در طول دوران بازیگری خود دارد. جان کنستانتین یکی از کاراکترهایی است که کیانو ریوز نقش او را بازی کرد؛ در فیلم ابرقهرمانی و ترسناک Constantine که در سال ۲۰۰۵ میلادی اکران شد و توانست میان برخی از طرفدارهای کتاب‌های مصور به محبوبیت زیادی برسد.

کیانو ریوز در طول گفت‌وگو با مجله‌ی اسکوایر درباره‌ی ایفای نقش مجدد به‌عنوان ضدقهرمان کامیک‌های دی‌سی در فیلم Constantine مورد سؤال قرار گرفت. این بازیگر کانادایی لحظاتی را به شوخی درباره‌ی شخصیت‌هایی اختصاص داد که نقش آن‌ها را بازی کرد و اسم‌شان جان است. اما درنهایت گفت که دوست دارد تا دوباره نقش کنستانتین را ایفا کند. کیانو ریوز در این‌باره اظهار داشت: «من عاشق بازی در نقش کنستانتین هستم. من نقش جان‌های زیادی را ایفا کرده‌ام. تابه‌حال نقش چند کاراکتر با نام جان را بازی کردم؟ خودم هم نمی‌دانم! فکر می‌کنم بیشتر از ۱۰ مورد باشد. اما بگذریم. من دوست دارم که شانس ایفای نقش کنستانتین را دوباره به‌دست بیاورم».

فیلم Constantine پس از اکران در سال ۲۰۰۵ با نظرات متفاوتی از سوی منتقدها مواجه شد. عده‌ای کنستانتین را اصلا لایق تحسین نمی‌دانستند و در عین حال فیلم توانست جامعه‌ی طرفداران خود را پیدا کند. این فیلم روی جان کنستانتین، ساحر و یکی از کاراکترهای DC Comics تمرکز داشت که زندگی خود را صرف فعالیت به‌عنوان یک کارآگاه مسائل ماوراء‌الطبیعه‌ کرده است. با اینکه درحال‌حاضر معلوم نیست که آیا شرکت‌های دی‌سی و برادران وارنر برای بازگرداندن این شخصیت برنامه‌ای دارند یا نه، خوب است که می‌دانیم کیانو ریوز هیچ مشکلی برای دوباره تبدیل شدن به جان کنستانتین ندارد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 111 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 15 ژانویه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.