موزیک دلن واحدهای صنفی شهرضا در صورت فروش مواد محترقه تا پایان نوروز پلمب خواهند شد - موزیک دلن

امیرحسین رزاززاده در گفت‌وگو با خبرنگار اصفهان ۱۵ در خصوص اقدامات پیشگیرانه در زمینه حوادث احتمالی چهارشنبه سوری در شهرضا اظهار داشت: در این زمینه تدابیر حفاظتی و ترافیکی در سطح شهر و برخی از مراکز پر تراکم در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه برخورد با توزیع کنندگان مواد محترقه در دستور کار نیروهای انتظامی است، ابراز داشت: چنانچه واحدهای صنفی نیز در این زمینه اقدام به فروش مواد محترقه کنند تا پایان تعطیلات نوروز پلمب خواهند شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرضا با اشاره به برخورد با مخلان نظم عمومی در جامعه در چهارشنبه سوری امسال نیز ابراز داشت: تولید صداهای ناهنجار و حریق‌های بزرگ و عمدی خطرساز، مصادیق اخلال در نظام عمومی جامعه است و با متخلفان برخورد خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه ما مخالف شادی مردم نیستیم، گفت: خود را موظف می‌دانیم که امنیت شهروندان را در تمام مراسم‌ها را برقرار و با بی نظمی و اخلال در امنیت برخورد کنیم.

رزازراده ادامه داد: افرادی که در چهارشنبه آخر سال باعث ایجاد اخلال در نظم و امنیت عمومی شوند برابر مقررات تا پایان تعطیلات نوروزی در بازداشت خواهند بود.

وی از خانواده‌ها درخواست کرد که نظارت کافی بر فرزندان خود داشته باشند تا از هر گونه حادثه تلخ در آستانه سال جدید جلوگیری کنند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 164 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 7 آگوست 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.